Dan nakon Bjelovara, 26. studenoga 2025., program europskog projekta „Učimo kroz igru – drugi dio“ (SF.2.4.06.04.0024) nastavio se u Zagrebu, gdje smo gostovali u Zdravstvenom učilištu Zagreb (Medvedgradska 55).
Projekt provodi udruga Igra znanja u suradnji s partnerima poput Instituta Ruđer Bošković, visokoškolskih ustanova iz područja STEM-a i društvenih znanosti te četiri partnerske srednje škole u Hrvatskoj. Cilj je učenicima približiti svijet znanosti, tehnologije i digitalnih igara kroz program neformalne edukacije koji spaja teoriju i praksu.
Radionice koje spajaju zdravstvo i tehnologiju
U terminu od 16:45 do 17:20 održali smo kratke, ali sadržajne STEM radionice za učenike Zdravstvenog učilišta.
Kroz razgovor i demonstracije dotaknuli smo se tema kao što su:
kako nastaju edukativne igre i simulacije koje se mogu koristiti u obrazovanju zdravstvenih djelatnika
na koje načine se STEM (znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika) povezuje s medicinom i brigom za mentalno zdravlje
kako digitalni alati i gamifikacija mogu pomoći u učenju komunikacijskih vještina, donošenju odluka i snalaženju u kompleksnim situacijama.
Učenici su se uključili s vlastitim primjerima korištenja tehnologije, postavljali pitanja o tome kako izgleda rad u gaming industriji i je li moguće “spojiti” zdravstveno obrazovanje s interesom za računalne igre.
Zašto „učimo kroz igru“?
Kroz projekt „Učimo kroz igru – drugi dio“ želimo pokazati da računalne igre mogu biti puno više od zabave: mogu postati alat za učenje, razvoj kreativnosti, timskog rada i otpornosti. Program posebno naglašava važnost digitalne pismenosti, razumijevanje umjetne inteligencije i osvještavanje povezanosti tehnologije s očuvanjem mentalnog zdravlja kod mladih.
Zahvaljujemo Zdravstvenom učilištu Zagreb na suradnji te se veselimo novim susretima s učenicima u sklopu projekta.
Za sve dodatne informacije o programu i mogućnostima suradnje, zainteresirane škole i organizacije mogu se javiti na: promotor@igra-znanja.hr.