eu-zajedno-do-fondova-300x219

Koliko se kreativnost može potaknuti a koliko je rezultat genetike?

Znamo da posebno dizajnirane didaktičke igračke za djecu mogu do neke mjere povećati kreativnost. No, kada već formirane ljude koji su se odlučili studirati dizajn i/ili psihologiju odnosno ergonomiju dovedete u prostor koji je dizajniran za stvaranje kreacija sinergija je neizbježna. Jedan takav prostor posjetili smo u sklopu 17te ECGBL (engl. The European Conference on Games Based Learning) konferencije. 

Na Univerzitetu Twente u Enschedeu u Nizozemskoj, ne samo da prostor potiče kreaciju, nego je osmišljen za suradnju studenata psihologije, dizajna i ergonomije kako bi predmete, uređaje i sve tamo dizajnirano bili i dokazano poželjni za korištenje. Prostor se sastoji od nekoliko zasebnih radionica, prostora za kolaboraciju, zasebnih labosa, kantine, prostora za igru s pingačem i računalima, prostora za odmor s foteljama i klavirom a prostori su isprepleteni s policama izloženih kreacija. 

Nije isključeno da i tamo imate napadaj krize identiteta pa uvijek možete staviti klobuk na glavu i glumiti gljivu.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Projekt sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Sadržaj objave isključiva je odgovornost udruge Igra znanja.
Za više o EU fondovima: www.esf.hr i www.strukturnifondovi.hr